Vi behandler din forespørsel, vennligst vent

Velkommen til Bergens Tidende,

Logg inn for å få full tilgang til bt.no og våre apper.

Har du en digital brukerkonto?
Dersom du har logget deg inn hos BT eller Finn.no tidligere, har du SPiD-konto fra før.
Logg inn Opprett bruker
BT.no
bt.no mobilapp
Med pushvarsel
eAvis BT
eAvis
Papiravisen digitalt
Få varsel om store nyheter Nyhetsappen som alltid holder deg oppdatert, inkludert varsling! bt.no kan også leses på desktop.
app_bt_nyhetsapp
bt.no mobilapp Med pushvarsel Nyhetsappen som alltid holder deg oppdatert, inkludert varsling!
app_bt_eavis
eAvis Papiravisen digitalt Her kan du lese papiravisen side for side på pc/Mac, nettbrett eller mobil. Denne avisen kan du alltid ta med deg, enten du er hjemme eller på ferie.

Mest stilte spørsmål

Kan flere i husstanden få digital tilgang til mitt abonnement?
Ja, du kan gi digital tilgang til et husstandsmedlem. Det gjør du på Min side. Velg "Del ditt abonnement". Skriv inn e-post-adressen til den du ønsker å dele med, og klikk på "Gi tilgang". Da sendes det en e-post til denne e-post-adressen.

Vedkommende må åpne e-posten og følge instruksene her. Da opprettes det brukernavn og passord slik at ditt husstandsmedlem kan logge seg på med eget brukernavn.
Hva er SPiD?
  • SPiD står for Schibsted Payment Identification. Det er et digitalt påloggings- og betalingssystem.
  • Betaling skjer via PayEx og er trygt og sikkert.
  • SPiD er en felles påloggings- og betalingsløsning for Schibsted-selskaper Bergens Tidende, VG, Finn, Stavanger Aftenblad, Fædrelandsvennen etc.
  • Abonnenter må opprette en SPiD-profil for å få registrert seg og få tilgang til digitale tjenester og innhold.
Jeg har allerede en SPiD-konto via Finn, VG eller Aftenposten. Hvordan kobler jeg denne kontoen til mitt abonnement i BT?

Når du logger deg inn, sjekker vi mot kundebasen vår om du har et aktivt abonnement. For at vi skal finne deg er det viktig at du legger inn riktig navn og fødselsdato i SPiD-kontoen din. Får du likevel ikke tilgang etter å ha logget inn, ta kontakt med oss via "Chat med oss" på denne siden eller på telefon 05500, så hjelper vi deg.

Jeg er innlogget, men får likevel ikke tilgang. Hva skjer?

Er du logget inn med riktig brukernavn? Har du flere brukernavn, kan det være at du er innlogget med et som ikke er koblet til abonnementet ditt.

Hvis du er logget inn med riktig brukernavn og likevel ikke får tilgang, kan årsaken være at vi ikke klarer å knytte brukernavnet ditt mot abonnementet ditt. Klikk her for å knytte brukernavnet ditt til abonnementet.

Ta kontakt med kundesenteret via "Chat med oss" på denne siden eller på telefon 05500 hvis problemet vedvarer.

Hvordan endrer jeg mitt passord?

Gå inn på din Min side og velg ‘endre brukernavn/passord’

Hvor finner jeg fordelskortet mitt?

Du kan sende en SMS med kodeord BTfordel til 1905, og du får tilsendt en lenke til fordelskortet ditt. Klikk på denne lenken, så får du fordelskortet.

Du finner også fordelskortet på Min side, "Ditt fordelskort". Det forutsetter at du er registrert som digital bruker og er pålogget. Hvis du ikke er registrert som digital bruker kan du klikke her for å registrere deg.

Trenger du hjelp?